Booksy vs Bukka
Wybór między Booksy vs Bukka zależy przede wszystkim od strategii i priorytetów danego salonu.
Booksy to dobre rozwiązanie dla właścicieli, którym zależy na szybkim pozyskiwaniu nowych klientów i maksymalizacji widoczności salonu. Jeśli jednak salon beauty posiada już ustabilizowaną bazę klientów, a właścicielowi zależy na większej kontroli finansowej oraz elastyczności, Bukka może okazać się bardziej odpowiednim wyborem. Bukka pozwala na pełną kontrolę nad rezerwacjami bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów za nowych klientów, co w dłuższej perspektywie może być bardziej opłacalne. Bukka zdobywa coraz większą popularność wśród salonów beauty, które stawiają na elastyczność oraz pełną kontrolę nad biznesem. Możliwość wprowadzenia urlopów, zwolnień chorobowych, przerw ułatwia planowanie i ustalanie grafików. Taką funkcję posiada tylko Bukka oraz Saloner.
Bukka stawia na prawdę – pozycjonowanie Twojego salonu na portalu zależy tylko od opinii z ostatnich 30 dni. Czy to nie cudowne? W obecnych czasach opinie klientów są najważniejsze – to właśnie tak pozyskuje się najbardziej lojalnych klientów – nie chodzi o to, by złapać klienta raz, zapłacić prowizję za jego pozyskanie (tak jak w przypadku Booksy 45% netto + 23% VAT od 1-szej wizyty), ale by klient trafił do nas, bo sam zdecydował, bo Twoje usługi są warte tej pierwszej usługi i każdej kolejnej. Bukka stawia na lojalność i długoterminowość.
To, jaki system wybierzesz zależy od Twoich priorytetów. Pamiętaj, zawsze możesz zmienić zdanie.
Sprawdź poniżej porównanie tych dwóch systemów. TUTAJ znajdziesz pełną tabelę porównującą wszystkie funkcjonalności.
Tak więc, co wybierasz? Przetestuj dany system! To nic nie kosztuje – możesz zyskać.
-
Okres testowy
Booksy testuj
7 dni
sam wygasaBukka testuj
14 dni
sam wygasaCena bazowaBooksy testuj
135,00 zł netto/ miesięcznieBukka testuj
100,00 zł netto/ miesięcznie pakiet MINI (1 pracownik)
140,00 zł netto/ miesięcznie pakiet MAXI (bez limitu pracowników)Dodatkowy pracownikBooksy testuj
35,00 zł netto/ 1 pracownik/ 1 miesiącPowyżej 9 pracowników bez dodatkowych opłat za kolejne osobyBukka testuj
Bezpłatnie
Bez limituGrafik pracy dla pracownikówWyliczanie prowizji pracownikaPrzedpłatySposób pobierania przedpłatBooksy testuj
Podpięcie karty kredytowej przez klientaBukka testuj
Szybkie płatności
BLIKProwizja od umówionych wizytBooksy testuj
Prowizja w przypadku włączonego Boosta1. Umowa nieokreślona 45% netto + 23% VAT od 1 wizyty (miesiąc wypowiedzenia)
2. Umowa roczna 35% netto +23% VAT od 1 wizyty (12 miesięcy)Bukka testuj
BEZPŁATNIEBezpłatne SMS-y SystemoweAutomatyczne potwierdzanie wizyty przez klienta np. dzień przed wizytąNadpis (spersonalizowany nagłówek SMS)Booksy testuj
NIE - przypomnienie o wizytach
TAK - Marketingowy SMSBukka testuj
TAK - przy każdym SMSCeny SMS-ów (poza pakietem)Booksy testuj
10 gr/szt netto100 sms w pakiecie - powyżej 12 gr brutto/ smsBukka testuj
11gr/szt netto99,00 zł netto/ rokOpinieWiadomości z prośbą o ocenę wizytyProgram lojalnościowyRadioMagazynStatystyki ogólneBooksy testuj
1. Wizyty (niezakończone, zakońcozne, nieobecności, anulowane), najpopularniejsze usługi, najpopularniejsze dodatki)
2. Klienci (lista, nowi, powracający, nieaktywnie, potencjalni lista oczekujących, nieobecności i za późno odwołane wizyty)
3. Przychód (usługi, produkty, pakiety, karnety czasowe, karty podarunkowe, kaucje, opłaty za dojazd)
4. Sprzedaż (usług/produktów/kart podarunkowych, trendy w sprzedaży, opłacalność wizyt, raport podatków, rabaty, nieopłacone faktury, karnety czasowe, użycie karnetów czasowych, podsumowaine pakietów, wpływy pieniężne)
5. Magazyn
6. Pracownicy
7. MarketingBukka testuj
1. Wykres- statystyk wizyt, sprzedaży.
2.Wykres- przychodów.
3. Przychód salonu.
4. Średni rachunek.
5. Przychód z usług.
6. Przychód z produktów.
7. Średni rachunek z usług.
8. Średni rachunek z produktów.
9. Udzielone rabaty.
10. Prognoza przychodu na koniec wybranego okresu.
11. Ilość rezerwacji online.
12. Pierwsza wizyta z rezerwacji online.
13. Ranking sprzedanych usług.
14. Ranking sprzedanych produktów.
15. Ranking zużycia produktów do wizyt.
16. Procentowe wykorzystanie czasu pracy przez cały zespół.
17. Wykorzystanie rabatów w usługach.
18. Wykorzystanie rabatów w produktach.
19. Statystyki metod płatności ( kwoty).
20. Statystyki metod płatności (ilości).
21. Zestawienie wpłat do kasy.
22. Zestawienie wydatków z kasy.
24. Zestawienie wydatków z podziałem na typy np. Artykuły biurowe.
25. Statystyki klientów.
26. Zestawienie opuszczonych wizyt.
27. Statystyki dotyczące programu lojalnościowego.
28. Statystyki dotyczące przedpłat.
29. Raport zamknięcia dnia.
30. Raport wizyt klientów z czarnej listy.Bezpieczeństwo danych