Booksy vs Saloner
Dwa najpopularniejsze systemy na Polskim rynku BOOKSY oraz SALONER. Choć oba oferują szeroką gamę funkcji, to mają również funkcje, które je wyróżniają. Wybór odpowiedniego systemu powinien zależeć od tego, co dla Ciebie jako właściciela salonu jest priorytetem – szybki wzrost bazy klientów, czy pełna kontrola i długoterminowa opłacalność?
Booksy i Saloner to dwa silne systemy. Jeżeli zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów – to popularność Booksy może Ci w tym pomóc – jest jedno ale… prowizje mogą być wysokie przy dużej liczbie wizyt. W przypadku włączenia Boosta na promowanie Twojego salonu, Booksy pobiera prowizje od pierwszych wizyt i to aż 45% netto + 23% VAT od 1-szej wizyty przy umowie nieokreślonej lub 35% + 23% VAT od 1-szej wizyty przy umowie rocznej. Czy to dużo?
W przypadku Salonera nie zapłacisz żadnej prowizji od umówionych wizyt. Choć pozyskanie nowego klienta w Saloner może mieć nieco dłuży proces – Saloner buduje lojalność klienta. Jego spersonalizowane funkcje typu – odmienione imię klienta w wiadomości przypominającej o wizycie, czy chociażby innowacja LABELCALL, dzięki której wiesz kto dzwoni, kiedy był na wizycie, co robił, jaką pił kawę 🙂 – sprawiają, że klient czuje się wyjątkowy już na wstępie, gdy odbierasz telefon lub przyjmujesz klienta i „pamiętasz” najdrobniejsze szczegóły.
Choć w obecnych czasach pozyskanie klienta jest trudne – to utrzymanie lojalności klienta wydaje się jeszcze trudniejsze…
Co wybrać – Booksy vs Saloner?
Dla salonów beauty, które dopiero rozpoczynają działalność i chcą zwiększyć bazę klientów, Booksy może być dobrym rozwiązaniem, pozwalającym na szybki wzrost i efektywne przyciąganie nowych osób. Natomiast dla tych, którzy pragną zbudować silną bazę stałych, lojalnych klientów oraz w pełni kontrolować finanse oraz organizację pracy, Saloner może okazać się bardziej opłacalny i elastyczny w dłuższej perspektywie.
Sprawdź poniżej porównanie dwóch pionierów na rynku. Zastanów się, co jest dla Ciebie ważne – nie tylko pod względem nowych klientów, ale przede wszystkim kosztów w dłuższej perspektywie działania. TUTAJ znajdziesz pełną tabelę porównującą wszystkie funkcjonalności.
Tak więc, co wybierasz? Przetestuj dany system! To nic nie kosztuje – możesz zyskać.
-
Okres testowy
Booksy testuj
7 dni
sam wygasaSaloner testuj
14 dni
sam wygasaCena bazowaBooksy testuj
135,00 zł netto/ miesięcznieSaloner testuj
100,00 zł netto/ miesięcznieDodatkowy pracownikBooksy testuj
35,00 zł netto/ 1 pracownik/ 1 miesiącPowyżej 9 pracowników bez dodatkowych opłat za kolejne osobySaloner testuj
15,00 zł netto/ 1 pracownik/ 1 miesiącGrafik pracy dla pracownikówWyliczanie prowizji pracownikaPrzedpłatySposób pobierania przedpłatBooksy testuj
Podpięcie karty kredytowej przez klientaSaloner testuj
Szybkie płatności
BLIKProwizja od umówionych wizytBooksy testuj
1. Umowa nieokreślona 45% netto + 23% VAT od 1 wizyty (miesiąc wypowiedzenia)
2. Umowa roczna 35% netto +23% VAT od 1 wizyty (12 miesięcy)Saloner testuj
BEZPŁATNIEBezpłatne SMS-y SystemoweAutomatyczne potwierdzanie wizyty przez klienta np. dzień przed wizytąSaloner testuj
Klient otrzymuje prośbę o potwierdzenie w smsie przypominającym. System czyta i interpretuje odpowiedź klienta, następnie oznacza blok wizyty jako wizyta potwierdzona lub odwołana.Nadpis (spersonalizowany nagłówek SMS)Booksy testuj
NIE - przypomnienie o wizytach
TAK - Marketingowy SMSSaloner testuj
TAK - przy każdym SMSCeny SMS-ów (poza pakietem)Booksy testuj
10 gr/szt nettoSaloner testuj
11 gr/szt nettoMagazynBooksy testuj
W cenie systemuSaloner testuj
29,00 zł netto/ miesięcznieStatystyki ogólneBooksy testuj
1. Wizyty (niezakończone, zakońcozne, nieobecności, anulowane), najpopularniejsze usługi, najpopularniejsze dodatki)
2. Klienci (lista, nowi, powracający, nieaktywnie, potencjalni lista oczekujących, nieobecności i za późno odwołane wizyty)
3. Przychód (usługi, produkty, pakiety, karnety czasowe, karty podarunkowe, kaucje, opłaty za dojazd)
4. Sprzedaż (usług/produktów/kart podarunkowych, trendy w sprzedaży, opłacalność wizyt, raport podatków, rabaty, nieopłacone faktury, karnety czasowe, użycie karnetów czasowych, podsumowaine pakietów, wpływy pieniężne)
5. Magazyn
6. Pracownicy
7. MarketingSaloner testuj
1. Sposoby płatności
2. Prowizje i czas pracy pracownika
3. Lista wizyt
4. Usługi
5. Statystyki magazynowe
6. Sprzedane produkty
7. Raport z kasy
8. Klienci (nowi, powracający)
9. Raport DAT 7RadioProgram lojalnościowyBonyKarnetyIntegracja z FacebookIntegracja z InstagramIntegracja z kalendarzem Google